FAQ Webshop
Vragen en antwoorden

Webshop De Kozijnmakelaars

Hier vindt u de meest gestelde vragen over bestellingen via de webshop van De Kozijnmakelaars.

Heeft u een vraag, maar kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.

Webshop

U kunt betalen via IDEAL of PAYPAL

Dit is afhankelijk van het product dat u heeft besteld.

De onderhoudsmiddelen en sierbeslag ca 3 werkdagen

De horren en raamdecoratie met standaard kleuren ca 10 tot 15 werkdagen voor afwijkende RAL kleuren is dit ca 20 werkdagen.

Leveringen van raamdecoratie en horren op het huisadres zullen altijd op zaterdag gebeuren.

Via onze inmeetinstructie bij de desbetreffende producten kunt u de inmeetinstructies zien. Mocht u hier niet uitkomen dan kunt u gebruik maken van onze inmeetservice.

Helaas kunnen wij raamdecoratie en horren niet retour nemen omdat dit maatwerkproducten zijn. Het is daarom uitermate belangrijk deze op de juiste manier in te meten. Overige standaard producten kunt u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, retourneren in de originele verpakking waarna wij het aankoopbedrag excl. verzendkosten binnen een week na ontvangst van de goederen zullen crediteren.

In de webshop zijn alle prijzen van de producten inclusief BTW.

Garantie

Op het sierbeslag zit 10 jaar functionaliteitsgarantie. Dat betekent dat u garantie heeft op de bewegende onderdelen van het product.

De Kozijnmakelaars geeft 3 of 5 jaar garantie op het systeem en 1 jaar op het gaas/doek, gerekend vanaf datum van aankoop, onder de door De Kozijnmakelaars gehanteerde algemene voorwaarden. Gedurende deze periode worden alle gebreken die aantoonbaar op materiaal- en/of fabricagefouten zijn terug te voeren, gratis hersteld. Belangrijk: De garantie wordt uitsluitend uitgevoerd in overleg met kassabon.

 

Het is dus van belang dat de kassabon / factuur zorgvuldig wordt bewaard.

 

  • Maatwerkproducten: 5 jaar
  • Originele Plisséhordeur: 3 jaar
  • Raamdecoratie: 2 jaar

Bestel onze producten online in onze webshop